loading...
آیس کلوب
تئو فایل

بــرای حمایت از آیس کلوب بر روی بنر های تبلیغاتی بالای صفحه کلیک کنید !


برای آپلود فایل های خود از سایت تئو فایل استفاده کنید ... !


Http://Www.TeoFile2.Tk



محمد بازدید : 33 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

.

.

.

.

یه سوال چند روزه تو ذهنم اومده منو ول نمیکنه با این مضمون که شرکت GLX لب تاب هم داره ؟

آخه لبتابم از تو کیف اصلا در نمیاد !

.

.

.

.

مسابقه بیست سوالی . . .

۱ – تو جیب جا میشه ؟

- آره

۲ – از جیب راحت درمیاد ؟

- آره

جواب : گوشی های GLX

.

.

.

.

نامه محرمانه شرکت Apple به GLX :

با سلام

شما تکنولوژی از جیب راحت درآمدن گوشی GLX و به ما بدید !

در عوضش ما کل سهام شرکت Apple رو واگذار می کنیم به شما !

ولی متاسفانه جی ال ایکس این درخواست رو رد کرد و اپل در شرف ورشکستگی میباشد !

.

.

.

.

ای بابا دیروز رفتم یه آیفون ۵ خریدم

پشیمون شدم مگه لامصب از جیب در میاد ؟

هیچی دیگه رفتم پس دادم یه GLX گرفتم ;)

.

.

.

.

تلویزیون میگه گوشی های GLX توی جیب جا میشه و راحت از جیب بیرون میاد !

مگه بقیه رو با خاور و نیسان حمل میکنن ؟ یا با سیم بکسل میاد بیرون !؟

.

.

.

.

ﺷﺮﻛﺖ ﺟﯽ ﺍﻝ ﺍﯾﮑﺲ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻪ ﻛﻪ ﮔﻮشی ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺯ ﺟﯿﺐ ﺩﺭﻣﻴﺎﺩ دیگه ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﻣﺎ ﯾﻪ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐُــﺮﺩﯼ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺗﺒﻠﺖ ﻣﯿﺬﺍﺭﯾﻢ ﺗﻮﺵ !

ﺍﺧﯿﺮﺍ ﻟﭗ ﺗﺎﭘﻢ ﺗﻮﺵ ﺗﺴﺖ ﻛﺮﺩﻳﻢ ﺑﺎﺯﻡ ﻣﺜﻞ ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺩﺭ ﻣﻴﺎد  :|

.

.

.

.

همچی آرومه . . .

من چقد پول دارم . . .

یه پرایدم دارم و هی . . .

به خودم میبالم . . .

توی جیب راستم . . .

پسته من میذارم . . .

گوشیمم چه راحت . . .

از جیب در میارم . . .

:) )

.

.

.

.

میدونید تو فیلم های وسترن ؛ وقتی که دو نفر دوئل میکنند؛ معمولا کی حریفشو زودتر ناکار میکنه و زنده میمونه ؟

..

..

..

خب معلومه ! اونی که مارک هفت تیرش GLX باشه . . . ! :D

.

.

.

.

یکی از فانتزیام اینه که :

برم آمریکا تو جلسه معرفی شرکت کنم .

همین وسطای جلسه گوشی GlX ام زنگ بزنه ، منم بگم Sorry و به راحتی گوشی رو از جیبم در بیارم ! و در حالی که بقیه دارن به من میخندند یهو گوشی یکی شون زنگ بزنه ،

ولی هر کاری کنه گوشی جدید Apple اش از جیبش در نیاد !

منم یه پوزخند بزنم و در حالی که بقیه دارن با تعجب به من نگاه میکنند و میگن Wait , Wait !

بی توجه به التماس هاشون تو تاریکیا نیست بشم !

.

.

.

.

تـــا مطـلــب بــعـدی بـــــای !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 224
  • بازدید کلی : 3,069
  • کدهای اختصاصی