loading...
آیس کلوب
تئو فایل

بــرای حمایت از آیس کلوب بر روی بنر های تبلیغاتی بالای صفحه کلیک کنید !


برای آپلود فایل های خود از سایت تئو فایل استفاده کنید ... !


Http://Www.TeoFile2.Tk



محمد بازدید : 52 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

.

.

.

.

یه شب یه یارو که نقاب زده بود با تفنگ جولوی یه دختره تو خیابون رو میگیره.

دختره میگه:میخای پولامو بدزدی؟

یارو میگه: پـَـ نـَـ پـَـ اومدم بهت پیشناهاد ازدواج بدم .چون دیر وقت بود گفتم مزاحم خانواده نشم D:

.

.

.

.
یکی از این سوسک کوچیکا از جلو پام رد شده یه دستمال از جیبم درآوردم …

دوستم میگه میخوای بکشیش ؟ پـَـ نـَـ پـَـ آبریزش بینی داره میخوام نریزه رو قالی

.

.

.

.
رفتم پادگان فرمانده دید گفت تو سربازی ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ ماشین شهرداریم اومدم شمارو ساعت ۹ ببرم

.

.

.

.
به مامانم میگم من سحری هم نخوردم خیلی گشنمه میگه یعنی افطار میخوری ؟

پـَـ نـَـ پـَـ نمیخورم ببینم من بیشتر طاقت دارم یا شتر تو صحرا :|

.

.

.

.
یه مرد با ریش وپشم دراز و لباس مندرس کنار خیابون وایستاده

داداشم میگه این گدائه؛ پـَـ نـَـ پـَـ کارل مارکسه اومده ببینه کارگران جهان با هم متحد شدن یا نه

.

.

.

.
تو باغ وحش یه مار پیتون دیده میگه این مار؟
میگم پـَـ نـَـ پـَـ نخ دندون رستم که سیمرغ با قدرت جادویی بهش جون داده.

.

.

.

.
زنه دوقلو زایده…

پرستاره یکی از بچه هارو میبره براش….

زنه میپرسه:اون یکی هم میارین؟؟؟

پرستاره گفت: پـَـ نـَـ پـَـ فعلا اینو ببرین استفاده کنین…

ده روز بعد از فعال سازی اون یکی هم پست میکنیم درِ خونتون :)

.

.

.

.
به مامانم میگم:نمیخای واسه ما آستین بالا بزنی؟

میگه:پسرم زن میخوای؟

گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ گفتم آستیناتو بالا بزنی با هم مچ بندازیم ببینیم کی قوی تره :|

.

.

.

.
سر کلاس راهنمایی رانندگی نشسته بودم .کلاس گرم بود و همه خیس عرق شده بودند .
به مسئول کلاس میگم : ببخشید خانم میشه کولر رو روشن کنید
میگه :گرمه.

گفتم: پـَـ نـَـ پـَـ هممون از خجالت خیس عرق شدیم.

.

.

.

.
واسه دوستم عکس ایمیل کردم زنگ زدم میگم فرستادمش واست .

میگه یعنی الان تو ایمیلمه؟

پـَـ نـَـ پـَـ الان دم در خونتونه ولی دستش به زنگ نمیرسه درو بزن بیاد بالا

.

.

.

.
ممیز ایزو اومده رفته تو سالن تولید کنار دستگاه تراش از اپراتورش میپرسه شما تراشکارین؟ پـَـ نـَـ پـَـ مدیر عامل اوقات بیکاریش میاد کمک بچه ها

.

.

.

.

رفتم تو ماهی فروشی به فروشنده می گم :آقا یه ماهی قزل آلا بدین.میگه : واسه خوردن میخای؟میگم: پـَـ نـَـ پـَـ اومدم واکسن هاری و کزازشو بزنم و برم

.

.

.

.
مامانم زنگ زده میگه کجایی؟

گفتم با بهروز رفتم بازار

گفت:بهروز رفیقت؟؟ پـَـ نـَـ پـَـ سس مایونزه بهروز

.

.

.

.

.

.

تا مطـلب بــعــــدی بــــای !



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 222
  • بازدید کلی : 3,067
  • کدهای اختصاصی